Kunstiteos oma tehnilise reprodutseeritavuse ajastul

kunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastulkunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastul

Kunstiteos oma tehnilise reprodutseeritavuse ajastul

Eesti Kunstnike Liidu 24. aastanäitus ‘Kevadnäitus’

eesti-kunstnike-liidu-24-aastanaitus-kevadnaituseesti-kunstnike-liidu-24-aastanaitus-kevadnaitus

Eesti Kunstnike Liidu 24. aastanäitus ‘Kevadnäitus’

Beyond Matter’i kataloog ‘Immerse!’

immerse-kataloogimmerse-kataloog

Beyond Matter’i kataloog ‘Immerse!’

Eesti Kunstnike Liidu 22. aastanäitus ‘Kevadnäitus’

eesti-kunstnike-liidu-22-aastanaitus-kevadnaituseesti-kunstnike-liidu-22-aastanaitus-kevadnaitus

Eesti Kunstnike Liidu 22. aastanäitus ‘Kevadnäitus’

Tallinna Kunstihoone Lasnamäe paviljon

tallinna-kunstihoone-lasnamae-paviljontallinna-kunstihoone-lasnamae-paviljon

Tallinna Kunstihoone Lasnamäe paviljon

Savant Magazine #1

savant-magazine-1savant-magazine-1

Savant Magazine #1

Ida ots(as)? / East End(s)?

ida-otsas-east-endsida-otsas-east-ends

Ida ots(as)? / East End(s)?

Kolmas tee Eesti NSV kunstis: avangardi ja võimumeelsuse vahel

kolmas-tee-eesti-nsv-kunstis-avangardi-ja-voimumeelsuse-vahel-2kolmas-tee-eesti-nsv-kunstis-avangardi-ja-voimumeelsuse-vahel-2

Kolmas tee Eesti NSV kunstis: avangardi ja võimumeelsuse vahel

Kultuuriplakatid

kultuuriplakateid-2020-2021-2kultuuriplakateid-2020-2021-2

Kultuuriplakatid

Leviaatan: Paljassaare peatükk

leviaatan-paljassaare-peatukkleviaatan-paljassaare-peatukk

Leviaatan: Paljassaare peatükk

kunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastul

2024

Isealgatuslik projekt

133×200 mm

48 lehekülge

Walter Benjam’i 1935 aasta essee kaanekujundus kujutab erinevaid triipkoode – massitootmise produktide jälgimiseks, loendamiseks ning neisse aura või unikaalsuse (taas)sisestamiseks kasutatavaid markereid.

Kirjutises on palju joonealuseid märkuseid ja viimased on argumentatsioonile samavõrd tähtsad kui sisutekst ise. Lahendusena otsustati joonealused märkused paigutada tekstitulpade endi sisse pärast lauseid, kus need esinevad.

kunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastul
kunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastul
kunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastul
kunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastul
kunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastul
kunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastul
kunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastul
kunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastul

2024

Isealgatuslik projekt

133×200 mm

48 lehekülge

Walter Benjam’i 1935 aasta essee kaanekujundus kujutab erinevaid triipkoode – massitootmise produktide jälgimiseks, loendamiseks ning neisse aura või unikaalsuse (taas)sisestamiseks kasutatavaid markereid.

Kirjutises on palju joonealuseid märkuseid ja viimased on argumentatsioonile samavõrd tähtsad kui sisutekst ise. Lahendusena otsustati joonealused märkused paigutada tekstitulpade endi sisse pärast lauseid, kus need esinevad.

kunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastul
kunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastul
kunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastul
kunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastul
kunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastul
kunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastul
kunstiteos-oma-tehnilise-reprodutseeritavuse-ajastul