
Kunstiteos oma tehnilise reprodutseeritavuse ajastul
Kunstiteos oma tehnilise reprodutseeritavuse ajastul
Eesti Kunstnike Liidu 24. aastanäitus ‘Kevadnäitus’
Eesti Kunstnike Liidu 24. aastanäitus ‘Kevadnäitus’
Beyond Matter’i kataloog ‘Immerse!’
Beyond Matter’i kataloog ‘Immerse!’
Eesti Kunstnike Liidu 22. aastanäitus ‘Kevadnäitus’
Eesti Kunstnike Liidu 22. aastanäitus ‘Kevadnäitus’
Tallinna Kunstihoone Lasnamäe paviljon
Tallinna Kunstihoone Lasnamäe paviljon
Savant Magazine #1
Savant Magazine #1
Ida ots(as)? / East End(s)?
Ida ots(as)? / East End(s)?
Kolmas tee Eesti NSV kunstis: avangardi ja võimumeelsuse vahel
Kolmas tee Eesti NSV kunstis: avangardi ja võimumeelsuse vahel
Kultuuriplakatid
Kultuuriplakatid
Leviaatan: Paljassaare peatükk
Leviaatan: Paljassaare peatükk
2024
Isealgatuslik projekt
133×200 mm
48 lehekülge
Walter Benjam’i 1935 aasta essee kaanekujundus kujutab erinevaid triipkoode – massitootmise produktide jälgimiseks, loendamiseks ning neisse aura või unikaalsuse (taas)sisestamiseks kasutatavaid markereid.
Kirjutises on palju joonealuseid märkuseid ja viimased on argumentatsioonile samavõrd tähtsad kui sisutekst ise. Lahendusena otsustati joonealused märkused paigutada tekstitulpade endi sisse pärast lauseid, kus need esinevad.
2024
Isealgatuslik projekt
133×200 mm
48 lehekülge
Walter Benjam’i 1935 aasta essee kaanekujundus kujutab erinevaid triipkoode – massitootmise produktide jälgimiseks, loendamiseks ning neisse aura või unikaalsuse (taas)sisestamiseks kasutatavaid markereid.
Kirjutises on palju joonealuseid märkuseid ja viimased on argumentatsioonile samavõrd tähtsad kui sisutekst ise. Lahendusena otsustati joonealused märkused paigutada tekstitulpade endi sisse pärast lauseid, kus need esinevad.